Att vara uppe tidigt..


..är väl egentligen inte min grej. Önskar dock att det vore det, tänk att vakna vid 8 snåret, på helgerna, och känna sig pigg. Typ som momma eller någon annan äldre människa. Kommer jag någonsin att få uppleva det eller tillhör jag helt enkelt inte den generationen?

Tog mig ju dock upp idag..tillslut. Fast konstigt vore det annars, om jag inte tagit mig upp alltså. Jag menar, har man en 5-6 larm som går i ett kör med start kvart över fem och sedan forsätter nån timma framåt så vore det extremt sjukt om jag inte skulle ta mig upp.

Jaja, packa det sista nu, på med lite kläder och sedan in mot stan för att entra X2000 som ska ta mig till hufudstaden där det blir jobb fram till onsdag, känns ändå lite nice! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0