Bland snor och hostningar.

Kul att jag gick och drog på mig en satans förkylning nu då.
I och för sig ska jag vara glad att det kommer nu och inte förra veckan/helgen, då jävlar..

Är i alla fall hemma från jobbet och har tråkigt. Riktigt tråkigt. Jag är sämst på att vara sjuk, framförallt nu då man bor långt ifrån familjen (som annars hade fått passa upp mig). Inte ens min, i vanliga fall, 'arbetslösa' syster är hemma idag då hon jobbar på Företags bostäder denna vecka. Taskig tajming Emma.

Funderar över sommaren och allt jag vill göra..

- 3:e juni, AC/DC. Hade varit grymt men finns pengran? (Sen är det ju väldigt nära Kiss konserten också..)
- 12:e juni, KISS. Dit ska jag, må ju passa på att se gåbban då de lever och orkar spela.
- 23:e juli, PINK. Biljett bokad, hoppas nu bara att jag inte jobbar då..
- 7:e augusti, SONISPHERE. Jag vill jag vill jag vill! Mötley, Maiden och Cooper kommer ju bland andra vara där..!
- 7:e augusti, ROXETTE. I Sundsvall, nära och bra om jag ska vara på hemmaplan men det krockar ju som ni ser..

Sen är det ju en herrans massa festivaler som varit grymma att besöka också, Sweden Rock, Peace & Love, Hultsfred, Roskilde, kanske till och med Storsjöyran.. Men vart finns pengarna och framförallt tiden till allt detta?
Finns det kanske nån som skulle vilja försörja mig i sommar så jag slipper jobba?

Prio ett är i alla fall KISS och Roxette (i synnerhet Roxette då de varit mina största idoler under måååånga år..)

Kan ju bara konstateras att det är en grym 'musik sommar' Sverige har att vänta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0