Bland verktyg och skräp.


Uppdaterar från en halvt inredd lägenhet på Götgatan i Stockholm. Underbara Företagsbostäder tar hand om sina anställda och ser till att de alltid får det bästa - som i mitt fall; en oinredd lägenhet med orden "då kan du ju jobba hur länge du vill ikväll", precis.

Dagen har kännts jobbig och jag vet faktiskt vad det beror på. Visste redan i morse då jag klädde på mig att detta inte skulle bli en top notch dag. Hur visste jag det? Jo, jag tog på mig ett par alldeles för tighta jeans (som till råga på allt var nytvättade). En sån, till synes, värdslig sak kan ställa till en massa problem då man går och irriterar sig på dess passform hela tiden.

En annan sak som inte gjorde dagen till någon top notch var att det konstaterades rätt snabbt då vi kopplat in tv'n i min tillfälliga bostad att inga kanaler förutom ettan, tvåan och fyran funkade.. Inget besök hos brudarna i Hollywood med andra ord.

.

Negativiteten flödar ser jag.. inte bra.
Några ljusglimtar har det ju faktiskt också varit; fyndade snygga tights och linne till en billig penning på Jc. samt att jag unnade mig sjalen på Indiska som jag under en tid gått och intalat mig själv att jag inte behövde, pyttsan (!) man kan aldrig få för många sjalar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0