Ett, två, tre, fyra - jag är en partymyra!


Något som enbart händer i Svenstavik, och något som enbart händer då det är forumtider är att det är 'datorfel' på Glasbanken. Har aldrig varit med om det innan men IDAG var det såklart tvunget att bli.. Bara att sätta sig i bilen och bränna in till stan med Sonja och Sara. (Gjorde visserligen inte så mycket eftersom jag då även kunde köpa mig ett par 'fin skor' och en AUX kabel).

Har nu avverkat en herrans massa mil bakom ratten, hunnit med en god lunch på Wärds och lämnat bort datorn för reparation.. Rätt kreativt ändå måste jag säga men nu suktar min torra strupe efter alkohol, helst nyss!

Pappa och Emma testar högtalarna som ska upp till stugan, hoppas för guds skull att det funkar, vore GRYMT med bra ljud!

Jaja, nu ska det kikas över det sista innan det är dags att bege sig.
So long så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0