Förbannat.

Nu räck e ma en henn förkylninga!
Mornarna är ett helvete då både röst och hals strejkar, under dagen blir det lite bättre och sen på eftermiddagen faller man tillbaka i samma mode som man var i på morgonen.. Gillar det inte!

Inte nog med att det blir tusen gånger jobbigare att jobba, jag kan inte träna heller.
Ska bli kul att se min prestation på vårruset, skoj, verkligen..

Varit på LRN i Torslanda idag, trivs riktigt bra där! Trevligt folk, okej arbetsuppgifter (som även innehåller truckkörning) och ja, bra helt enkelt! Påminner lite om Acb faktiskt med paket som ska packas (dock inte efter en lina utan direkt på golvet), bandas och sen ut på ett kallager. Ja gillart!

Eftersom jag sitter här hemma ensam och snorig tänker jag unna mig en (minst!) tallrik fruktsallad och glass!
För det är ju synd om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0