Grupperna på facebook.

Från början då det här med 'grupper' på facebook blev populärt var det ju riktigt roligt.
Fanns hur många som helst och de passade så bra in på en själv, tex;

- HAHAHAHAHAHAHA...wait, I don't get it?
- Jag kollar klockan på mobilen och har glömt tiden när jag lagt bort mobilen
- Jag älskar rykten, dom berättar saker om mig själv som jag aldrig vetat!
- Vi som säger 'va' fast vi egentligen hörde!
- Det är inte jag som förklarar dåligt, det är du som fattar trögt


Och detta är ju bara ett litet axplock av allt klockrent som finns!
Men nu då, har det inte gått lite väl långt nu?
Alla tusen och åter tusen meningslösa grupper på den där sidan gör mig riktigt irriterad!
Lämna över det här med att göra grupper till dom som verkligen kan det, okej!?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha, jag skrev också just ett inlägg om facebook. Dock glömde jag att skriva om den här jävla grupphysterin!

2010-04-27 @ 19:13:46
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0