Jomen sååatte...

Bara för att jag har en ny blogg och lovat att skriva lite mer roliga inlägg betyder inte det att jag kommer att ändra på allt. Listorna tex. kommer jag att fortsätta lite smått med bara för att dom är så roliga att fylla i samt för att jag, just nu, har enormt tråkigt och vill att tiden ska gå lite fortare..

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Uttråkad och seg..
Favoritgodis: Ingen speciell, gillar lösvikt.
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor och blodpudding.
Kläder just nu: Träningsbrallor och ett linne.
Musik just nu: Ingen alls faktiskt, njuter av tystnaden.
Vad sa du senast: 'Jamen då ses vi i morgon..'
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Då den grekiska mytologin var på tapeten, när nu det var?
Sommarplaner: Jobb och en del konserter, en resa hade inte heller varit fel men det får vi se hur det blir med.
Fisk eller badkruka: Badkruka men som faktiskt, då andan faller på, kan bli en fisk.
Saft eller alkohol: Beror på tillfället, saft på forum rimmar lika dåligt som alkohol till pannkaka.
Hur många kuddar sover du med: Totalt 4 i sängen varav 2 jag lagt beslag på.
Favoritväder: Soool!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Dator med tillhörande interner, sololja (eftersom jag förutsätter att det är varmt) och nåt att äta.
Spelar du nåt instrument: Luftgitarr?
Morgon- eller nattmänniska: Mot min vilja en riktig nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösa..
Bästa film: Avatar i 3D ligger högt upp.
Tror på liv på andra planeter: Avatars finns inte dom?
Kommer du ihåg din första kärlek: Jodå.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nja, kan väl inte påstå att jag tycker något speciellt om honom idag.
Har du några homosexuella vänner: Yes sir!
Tror du på mirakel: Tror det, om det är något jag verkligen vill men som verkar vara svårt att få brukar jag alltid tänka 'underligare saker har ju hänt..' bara för att peppa mig själv lite.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag absolut.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo det gör jag men det finns gränser.
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4.
Bio eller promenad: Tycker om båda delarna, helst om det är med någon man tycker om.
Är du kittlig: Ibland är jag det.
Snarkar du? Inte vad jag hört.
Stjärntecken? Vädur.
Rädd för insekter? Så in i norden!
Äckligaste insekten: Spindlar (!)
Största svaghet: Att jag ofta handlar först och tänker sen.
Det här är jag bra på: Att bjuda på mig själv - det är nog det enda som jag är riktigt bra på!
Bästa bok? Slash, Heroin Diaries och The Dirt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Bli onsynlig eller kunna flyga, även att kunna transformera sig vore ballt!
Vad vill du jobba som? Jag skulle vilja ha någon chefspossition någonstans, helst inom något företag som sysslar med 'viktiga' saker, saker som gynnar andra.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Hum, hårfin skillnad där.. Pizza från Tommys i Torslanda och hamburgare från Sibylla eller Burger King.
Skriver du dagbok? Bloggar.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har gjort båda - tatuering på vänster vad, höger skulderblad och hela höger sida (vid magen), piercings har jag i näsa, tunga och navel. Dock är jag nog inte klar med nåt av det, i alla fall inte gaddandet.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Behöver ha ordning och reda för att vara helt tillfredsställd men det verkar vara svårt att uppnå.
Gungar du på stolen? Japp.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Äter jag bara med gaffel blir det i höger, med kniv och gaffel i vänster.
Är du rädd för blod? Nix.
Saltar du på maten? Ibland.
Gillar du att sjunga? Älskar det, och jag brukar inte bry mig om det låter bra eller inte.
Anser du att du är stark? För att vara tjej så är jag nog det ja.
Brukar du sola? Mmm, love it.
Vad gör du om du får hicka? Har väl inget speciellt knep, väntar ut den.
Röker du? Sällan.
Snusar du? För mycket.
Använder du knark? Nope.
Kaffe, te eller inget? Olika, båda är goda.
Har du en besatthet? Kanske.

Det här var ju inte så roligt som jag minns det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0