Litte små ampen..


Alltså det här fina vädret..
Visst är det underbart att vakna upp och solen skiner in genom fönstret, man känner att sommaren är påväg med stormsteg! :) MEN, ett stort MEN, tänk om vi 'förbrukar' de fina dagarna nu så det inte finns något kvar till sen.. Jag menar, nu är det vanlig arbetsvecka, egentligen behöver det inte vara fint väder nu.. Skulle hellre spara det tills på torsdag/fredag/lördag!

Känner inte ni också lite så, det Svenska vädret måste man placera ut noggrant under vår/sommardagarna eftersom det inte finns så mycket av det. Så känner jag i alla fall, av gamla erfarenheter kan jag nästan till 100% säga att det är så!

Har funderat lite på hur det skulle vara uppe i Vemdalen om det inte vore fint väder under vårforum.. Har, vad jag kan minnas, inte upplevt det någon gång så det skulle vara en ny erfarenhet - på ett negativt sätt.
Vad skulle alla göra liksom, sitta inne i stugorna och trycka tills det är dags för After skin? Och sen på After skin, skulle alla då vara inomhus? Inget rockande på borden? Ingen skulle gå och lukta enbuske eftersom 'Svart på en kvart' vid ett sådant tillfälle bara skulle ses som onödigt?

Nää fy, HEMSKA TANKE!
Ikväll då jag slutat jobba är det jag som tillber vädergudarna om ett varmt och soligt forum, precis som det vi är vana vid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0