Morning has broken.


Min rygg är 'broken' som det känns.. Annars brukar de här sängarna vara riktigt sköna, intalar mig själv att obekvämligheten beror på att det inte finns några ben på den.
Blev nyss väckt av Göran som ringde med trevliga nyheter, jag behöver inte brådska upp och iväg till nåt kontor då han var tvungen att byta däck på bilen och fixa lite grejer. Jag kunde stanna där jag var :)

Åh om drygt 27 timmar rullar jag uppöver Jämtland, underbart ska det bli! Förutom att träffa mina små älsklingar, mamma och Bengt ska även ett bio besök hinnas med! :)
Sen om drygt 53 timmar är nog risken mycket stor för att vi anlänt till Vemdalsskalet - det här kan ju bara bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0