SJ, SJ gamle vän.


Sitter på tåger påväg uppåt landet, närmare bestämt HEM till JÄMTLAND!
Jag må vara gammal modig men jag kan inte undgå att fortfarande bli fascinerad av teknikens under.. Tänk att jag kan ha med mig både min dator och bredband på tåget - love it!

Just nu befinner jag mig någonstans i 'Ingemansland' mellan Gävle och Sundsvall. Såvida allt går som det ska är jag framme i Sundsvall vid tio i två och tio över går tåget som ska ta mig till Östersund och min väntande mamma :)

Försöker gå in mina skor.. Den högra känns okej även om den hade kunnat få vara lite mer 'utgådd' den vänstra däremot är ett plågoämne i sig, men det är bara att bita ihop och härda (undrar just hur många gånger mina fötter fått höra de orden..). Nåja, vill man vara fin får man lida pin.

-

Ikväll blir det bio, något som jag ser fram emot enormt mycket! :)




Nöjda tåg tjejen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0