Tillbaka i gemet!


Sådär ja, då var man tillbaka i bloggvärlden igen..
Hade egentligen tänkt vänta tills bloggen (designen) var helt klar innan jag tog upp det hela igen men jag kunde helt enkelt inte hålla mig längre. Under flera veckor nu har det poppat upp ämnen att skriva om - dock gissar jag att dom, nu när jag börjat skriva igen, kommer att vara som bortblåsta.. Men jag ska göra mitt bästa, promise!

Anledningen till en såk. 'nystart' i bloggandet beror på att den gamla blev så sjukt trist. Blev ju mer en dagbok där jag punktade ner allt jag gjort under dagen etc. Sånt är trist att läsa. Nää roliga och intressanta ämnen ska jag försöka bjuda på!

Hade tänkt lägga upp bilder på lägenheten (som egentligen skulle varit nystädad) men då köket tog närmare fem timmar att städa la jag ner det projketet. Kommer dock att komma vid ett senare tillfälle.




Nya blonda jag (dock ännu blondare nu än då bilden togs) :) 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ganska stört att ja letade efter gilla knappen! Men ja gillar detta allafall att du kör igång igen :)

2010-04-18 @ 20:38:10
Postat av: Norling

Haha, vilken tur att det gläder någon! :)

2010-04-18 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0