Truppen är samlad!


Till att börja med vill jag säga tack Maria Sundberg för att du hjälper mig med bloggen och för att jag fått komma och fota mig hos dig - du är en riktig klippa!

Sitter hemma i köket hos mor. Det är nåt speciellt med det, ingen annanstans smakar fil, flingor och jordgubbssylt (homemade såklart!) så gott som det gör här! Sen att man kan läsa öpen i pappersformat samtidigt som man intar frukosten är bara ett stort plus.

Var ju på bio igår och såg 'Clash of the titans'. Helt okej, blir helt salig då det handlar om den gregiska mytologin, det är ju så tufft! Ett minus med den var dock att det gick så lättsamt för huvudrollsinnehavaren hela tiden.. Inga större motgångar. Summa sumarum, en sevärd film! Sällskapet var i alla fall det bästa och kompenserade upp allt! :)

-

Nu är styrkorna inför forum samlade!
Igår då jag satt på tåget funderade jag över att vi i vår stuga åker från en herrans massa delar av Sverige för att spendera en helg på Skalet; Lund, Göteborg, Stockholm, Gävle.. Till och med en från Trondheim (..tror jag, nånstans i Norge var det i alla fall) - Tufft tycker jag! :)

Kläder på och en tur till bolaget kanske vore på sin plats va!?
YES så får det bli.

Om vi inte hörs mer innan avfärd mot fjället så säger jag SKÅL på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0