Baksmälla delux!

Har funderat lite över vad det egentligen är som orsakar en rejäl baksmälla..
Egentligen kan det inte vara alkoholen (?) då jag de gånger jag jobbat natt och sedan dag känt samma känsla som jag brukar göra en 'dagen efter'. En liten gissning då är att det kanske är sömnbristen som orsakar detta?

Bla bla, vad vet jag.
Två saker jag säkert vet är att jag;
1. Känner mig bakis.
2. VET att jag inte druckit.

Fick en förfrågan igår om jag kunde jobba dag idag.. Mjaaao, till tolv kan jag väl offra mig. Sagt och gjort. Gick riktigt bra och vid 10 var alla uppe :) Så länge inte jag går och lägger mig efter att ha jobbat natt kan jag hålla igång i ganska många timmar till. Så funkar jag. Dessutom var natten som var sjukligt lugn så jag hade kvar lite energi till nu i morse :)

Mamsen, Bengt och de tre vilddjuren packade väskan och drog till Tossåsen. Gött å va lite själv fast vad spelar det egentligen för roll då jag ändå mest bara kommer att jobba och sova.


Nä, nu ska jag hoppa in i duchen och sedan gå och lägga mig en sväng igen innan det är dags att bege sig bortåt Åsarna.

Raukes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0