Fröken bekväm.

Efter att ha spenderat 10 timmar på System Bolaget i 'Mittpunkten' idag kan jag utan att ljuga säga att jag nu är rätt mör i kroppen. Inte alls samma som hemma i Svenstavik. Förutom att sortimentet är typ 10 gåmger större här så är det ett helt annat tempo och en aningens mer kunder. Dock har det varit roligt, att sitta i kassan i alla fall. Det kan jag, där känner jag mig säker. Ute på golvet känner jag mig rent ut sagt rädd, har absolut noll koll på var saker och ting har sin plats och har dessutom ingen större koll på vad som egentligen ingår i deras sortiment - det enda jag vet är att det är större än i Svensta..

Sitter nu hemma hos Sophie (dock är hon i huvudstaden på jobb..) på Stuguvägen med världens huvudvärk! Shiiit, ska aldrig den här skiten ge med sig!? Har haft ont i huvudet nästan konstant sen i fredags, jippi. Bara för huvudvärken (och en smula lathet) har jag beställt pizza från Daffys - h e m k ö r n i n g ! Haha, liiiite overkill kanske då Daffys ligger typ gärsgårds meeeen tycker ta mig tusan jag är värd det!

:) Nu har pizzan kommit så nu skiter jag i det här för en stund och ägnar mig åt viktigare saker istället, typ OC och mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0