It's gonna be a long long night..

Känns som att det kan komma att bli en lång natt i natt..
Vet inte riktigt vad jag tycker om det, jobbigt är min spontana reaktion.
Meeen, bara att härda ut.

Nästa vecka, ni vet då jag har en massa lediga dagar att se fram emot, funderar jag faktiskt på att åka upp till Tossåsen. Gäller att passa på nu då det fortfarande är lite sommar kvar och man kan vara ute på ett annat sätt än under vintern. Sen finns det nog dessutom inget som slår fjällen då sommar går mot höst - underbart! Ska leta fram nåt bra tv-spel (typ Zelda eller liknande så man blir sittande i flera dagar), tanka ner en massa filmer, handla med mig en massa mat, be till vädergudarna om fina höstdagar och sedan bara njuta! Livet på en pinne hette det visst! :)

..dock, innan vi är där uppe i fjällen så har jag 35,5 timmars nattarbete kvar att utföra, jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0