Länge sen.

Oh God!
Länge sen jag satt såhär länge vid datorn och bara satt..
(Alltså jag räknar inte med alla timmar jag spenderat här med att titta på O.C.)

Dock har jag fått lite vettiga saker uträttade i alla fall, typ lagt ut bilen på Blocket.
Känns lite trist då jag trivs som fisken med min kärra MEN (att det alltid ska måsta finnas ett men..) med tanke på hur mycket jag faktiskt sitter bakom ratten är den inte ekonomisk för mig. Skulle behövt mig en diesel eller nån riktigt billig bensinare.. Får hålla tummarna att nån ska nappa, fick ju ett rätt lovande mail - hoppas han återkommer! :)

Annars idag då?
Jobbade 07-12. Hem och svidade om lite; bytte jeans och t-shirt samt drog på mig stövlarna (har blivit äkta norrlänning nu då jag trivs bäst i stövlarna!) och susade upp till Hogna för att hälsa på pappa vilket var trevligt, om inte annat härligt att andas lite kall och frisk fjälluft :p Nere i civilisationen igen svängde jag in i Brånan och fick mig en kopp kaffe och lite prat med EmmaLina innan det var dags att åka hem och äta.

Jaa..sen har jag nog bara suttit här med undantag för något toabesök etc.
Givande, enormt.
Har dock desto mer att göra i morgon; städa bilen, träna, packa inför några dagar i Rätan med mera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0