Men gillare!

Kan inte sluta gilla mitt hår!
GRYMT länge sen jag hade den här färgen..kanske nån gång på högstadiet, long time no see alltså.

Efter att jag färgat håret och nästan skrattat ihjäl mig åt Jon som på något mirakulöst sätt lyckats trycka ner båda benen i ett och samma ben på pyjamasen (utan att tycka att något är fel dessutom!) drog jag ut på en liten powerwalk/joggingtur till Rörön. Gött de e! Hoppas bara att viljan håller i sig ett tag till..

Nu har jag fixat håret samt sminkat mig. Inte av någon speciell anledning, mest bara för att jag ville fixa frillan och fixar jag frillan så måste jag sminka mig - gör liksom inte rättvisa åt min profil annars :p Tagit en del egobilder har jag också gjort, orkar dock inte lägga in dom nu, kaaaanske i morgon.

Vore det inte så jävligt att jag skulle upp och jobba klockan sju nu skulle jag korka upp vinaren jag har stående på byrån här bredvid mig, leta upp lite go musik på Spotify och bara njuta. Nu är det dock inte så, att jag är ledig alltså. Som den barmhärtige samarit man är kunde jag bara inte med att säga nej idag då Ann-Louise frågade om jag ville jobba i morgon mellan 07-12. Det går ju trots allt fort på morgonen och man har en väldigt stor del av dagen kvar då man slutar!

(Prata-i-sömnen-maraton i rummet bredvid som det låter..)

Nä, nu får de räcka för idag.
Harregud, 3 inlägg på en och samma dag - ni blir ju bortskämda :p

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0