Men SERIÖST!

Finns det nåt jag avskyr ungefär lika mycket som pedofiler, spindlar, otrohet, misshandel, orättvisor med mera med mera så är det min dator!

Inte EN ENDA DAG sedan jag köpte fanskapet har jag kännt mig nöjd!
Eller jo, kanske första dagen men den lyckan tog ju katterna bort genom att spilla ut en tillbringare vatten över den.. Efter den reparationen har den ta mig fan bara krånglat. Skärmen mestadels. Går inte att vinkla den hur man vill utan att den blir grå, då man ska starta den måste man ibland hålla på en 10 gånger för att det ska bli någon bild på skärmen sen nu ikväll har den börjat med en ny sak; den stänger av sig själv!
Halleluja!

Nästa gång jag är i stan och känner att sinnesstämmningen är den rätta är det banne mig jag som knatar in på Alina och ställer frågan; 'VA FAAN!?' Emmas är likadan, i alla fall det där med skärmen. Och till saken hör att det är exakt likadana datorer.. Hum.

Måttligt avis man blev idag då Bengt kom hem med mamma och hans nya.. Vill också.. Tur man är så tät, tur det a l d r i g är pengarna det sitter i. Usch!
Nåja, en chans till ska elendet få innan jag kastar ut den, ger den till bättre behövande eller liknande för det här står jag inte ut med!

Ursäkta min negativitet, men ibland alltså..
Tror minsann jag får gå dubbelt så långt som jag tänkt i morgon om jag ska lyckas bli av med all denna aggrition!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0