Mylta.

Jag och Ellinor som så stort skulle iväg och plocka mylta idag..
Orsaker till att det inte blev så;

1. Ellinor var tvungen att jobba.
2. Jag kan inte det här med att lägga mig i tid om kvällarna.

Får ta nya tag en annan dag istället, i morgon exempelvis? :)
Får se när jag vaknar till liv i morgon, jobbar ju natt inatt.

I övrigt bjöd gårdagen på en trevlig hojtur med grabbarna grus och Elle. Kaffe och en massa kel med sjukligt go hundvalp hos Björn samt x antal timmar i Pelles soffa tittandes då han med Ps3 lekte cowboy :)

Tanken var att det skulle bli promenad idag MEN då min röv fick ordentligt med stryk i måndags på promenaden bestämde jag mig för att hoppa det. Känner mig ungefär 50 år äldre och stel som en pinne. Stretcha kanske?


Ligger nu och ska ta mig en powernap så jag orkar med natten i Åsarna. Känns lite smådrygt att veta att jag kliver på ikväll och av på söndag morgon.. Men men, det blir timmar och i och med det pengar :) Sen ska jag kanske inte klaga heller då jag är ledig sen söndag-torsag :D

Nap nu, dusch sen.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0