Regn och rusk.

Idag har jag gjort två saker jag inte gjort på länge;

1. Åkte till Handsjön och hälsade på underbara älskade Tea och Felicia som kom hem igår. Så otroligt härligt att bara se dom. Man förstår inte hur mycket man saknar/saknat någon förrän man får träffa dom igen.. Skönt att ha dom hemma i alla fall!

2. Dricka vin.. Har inte gjort det på sjukt länge som det känns. Förvisso är 'sjukt länge' ett relativt begrepp. Men för att vara mig är det länge sen i alla fall. Blev så sugen nu ikväll så jag tog med mig en flaska, som jag haft sen gud vet när, hit upp på rummet. Sitter nu och njuter av det och ska försöka skriva nåt vettigt innan det är dags att sova.

Irriterande sak då!
Jag vet att man inom vården får lön den 27:e men brydde mig inte så mycket i det eftersom jag denna månad även kommer att få från bolaget.. Och på bolaget får dom ju såklart den 25:e då dom går under handels, ellerhur!? Nähejnej! Den 26:e var det visst löning där. För att citera chefen; 'En dag till får du äta bär och svamp från skogens skafferi' - verkar fan inte bättre alltså! Huvva!

Har laddat ner en sjujäkla massa låtar från O.C. Tänkte nu lägga in alla dessa låtar i en skön playlist, ta mitt vinglas och fundera ut något bra för morgondagen som delvis kommer att innehålla umgänge med T och F :)

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0