Skärp mig!

Eftersom jag själv inte lyckas bli bättre på att uppdatera kanske nån av er läsare kan ge mig en spark där bak emellanåt så det händer nåt? Ni skulle kunna skärpa mig!?

Förutom en massa jobb har jag sedan sist;

- Varit och sett Tomas Ledin entra scenen tillsammans med The Relatives i Rätan.
- Varit en sväng upp till Tossåsen.
- Lekt lite med Ellinor och Björn.
- Varit till Sundsvall och sett Roxette.

Tjaa, det är väl typ det!
Roxette var i alla fall g r y m t !
En barndomsdröm som gick i uppfyllelse, sen att jag stod näst längst fram gjorde inte saken direkt sämre!

Annars då..
Har kommit på att jag ska byta livsstil.
Mindre dricka (mindre mängder, mycket mindre), mera träna, mera 'vuxenpoängsgivande' saker helt enkelt. Fick liksom en käftsmäll för nån vecka sen och började då fundera på livet och hur jag lever det. Inte så som jag vill så därför ska det nu bli ändring! Till och med att jag gått och 'dragit på mig' en häst :) Min gamla trotjänare Lemon och jag ska nu återuppta kontakten, längtar offantligt! Har till och med redan kollat ut ett nytt snyggt vintertäcke till damen.

Nu ska jag fli lite här på flickrummet och sedan ta mig en välbehövlig dusch.
Just precis.

So long folks.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

OC är grymt bra.

Om man väl har börjat kolla, så går det inte att sluta. :)

2010-08-12 @ 22:49:40
URL: http://vitastoraskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0