Skönt.

Hur jobbigt, trist och lessamt det än känns så går det fan inte att komma ifrån att känslan som infinner sig då man gjort något ansträngande är bland det skönaste man kan känna!
Norling made it all the way to Hoverberg OCH tillbaka - 14 kilometer kaaatjing! :)

..dock är det mer än en skön känsla som nu infunnit sig.
En känsla av att skitit ner sig finns också (inte för att jag kan påminna mig om att gjort det man jag kan tänka mig hur det känns) då jag är sjukt stel i benen. Men som dom säger; vill man va fin får man lida pin! :)

Nu är det jag som ställer mig i duchen och där tänker jag banne mig stå ett bra tag, så de så!


Annars kan jag, för er nyfikna, tala om att jag är l e d i g i morgon så vill nån hitta på nåt är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0