Wrooooom!

ÄNTLIGEN har jag fått åkt hoj!
Som jag har längtat efter detta, heeeela sommaren..
Faktiskt två dagar i rad nu, igårkväll fick jag åka från Böle till Rätan med Tobbe och idag har jag och Pelle varit ute. Faan va underbart det är alltså, underbar frihetskänsla! Dock måste jag medge att jag känner mig lite stel där bakpå.. Fast det skyller jag på att jag är ringrostig, några fler gånger och det ska väl gå bra :)

Igår var jag chaufför igen.
Damn Norling, andra helgen i rad nu!
Skjutsade upp lite Rätans/Böle folk till Vemdalen och countryn. Länge sen man va där uppe alltså.. Förutom att det var riktigt skoj att träffa en massa folk man inte sett på väldigt länge så var det väl sådär. Känner mig seriöst socialt missanpassad på sånna där ställen då jag är nykter. Men men, det blir ju inte bättre än man gör det till. Chaufförsbiten lär liksom hojåkningen gå bättre ju mer man gör det :p

Ikväll är ett biobesök inplanerat så jag tänkte kika på på biostadens hemsida och kika på utbudet.. Pelle föreslog nån action rulle men vet inte riktigt om det är nåt för mig.. Ska va för Dolph Lundgren då! Tänkte kika på trailern så får vi se sen, annars går väl fortfarande Eclipse va!? :p (Misstänker dock att det förslaget kommer att röstas ner..)

Biostaden.se nu OC sen.
(Shiiiit, jag är beroende).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0