Adjöss 2LAX10 - Hej 2LAX11!

Efter en lång bloggtorka kickar vi igång igen.
Och dagen till ära kör vi den sedvanliga 'nyårslistan' :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skaffade husdjur i form av fiskar..hum..

2. Höll du några av dina nyårslöften?

I år gjorde jag faktiskt inte det. Har ju haft ett stående nyårslöfte, att inte sluta snusa, vilket jag tidigare år kunnat hållt but not this year :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Oj, ja det är många av mina vänner som fått tillökning i år :) (dock ingen riktigt nära vän)

4. Dog någon som stod dig nära?

Tyvärr omkom en kär vän i en bilolycka.. ;(

5. Vilka länder besökte du?

Jaa, det är väl Tallinn då i oktober med tjocka släkten.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Resor och en karl!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum vad jag kan komma på.

8. Vad var din största framgång 2011?
Eeh.. Att jag lyckats ordna ett bra sparande åt mig själv..?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Det har varit ett riktigt friskt år för fröken Norling.

11. Bästa köpet?

iPhonen - L Ä T T ! :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder misstänker jag..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa, då jag stod näst längst fram på Roxette i somras - en barndomsdröm som gick i uppfyllelse :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Inte bara en låt, en massa låtar; Kei$has You're love is my drug, massa låtar med The Hooters.. En massa gammal go rock helt enkelt!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar (dock har jag blivit rätt bra på det nu).

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på en massa skit.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma på Gröngatan tillsammans med pappa, Ulla, Emma och Jonas. En mycket stillsam och mysig jul! :)

19. Blev du kär under 2010?
Mjoo..

20. Favoritprogram på TV?
Idol och Halv 8 hos mig.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror icke de va.

22. Bästa boken du läste i år?
Heroin Diaries, Slash och The Dirt - ALLA borde läsa dom!

23. Största musikaliska upptäckten?
Kan tänkas vara att jag fick upp ögonen för Mötley Crüe.

24. Något du önskade dig och fick?
Jaa, jag fick nog allt jag önskade mig :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe, tror inte det.

26. Årets bästa film?
Lätt Twilight triologin!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag hade kalas tillsammans med drygt 30 vänner hemma i lägengeten i Götet. Mycket bra kväll som avslutades med ett roligt krogbesök :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jahaadå, en karl!

29. Vad fick dig att må bra?
Mina kära vänner och familj (även O.C. höll min låga uppe de dagar de v lite tungt) :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Måste nog va vampyrkillen i Twilight, Robert Pattinson - mums!

31. Vem saknade du?
Stundvis fanns det kanske en speciell människa..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina fantastiska arbetskamrater på Treklövern - ingen nämnd ingen glömd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0