Brogränd.

Så var man i Östersundet då.
Känns bra att nyttja det man betalar x antal tusen för varje månad :) Ska försöka se till så det blir lite oftare nu, trivs ju som riktigt bra här!

Gjort idag då?
Storhandlat mat, eller i alla fall handlat upp ett bassortiment. Lunchat med pappa och Ulla. Julpyntat läggan, varit runt på en massa tråk affärer här i stan med pappa (Dahls, Bygg Max etc).. Tjaa, de va väl de. Lagat mat nu ikväll, pasta med köttfärssås och tänkte snart skära upp lite frukt att mumsa på till nån bra film :)


Är lite frusen och funderar på att ta mig ett bad.. MEN så var det ju det här me äckelvattnet. Hum! I och för sig så måste jag duscha, så på nåt sätt måste jag, hur lite jag än vill, beblanda mig med parasiterna..



Jaa, i morgon ska jag jobba på bolaget här på Kyrkgatan, ska bli skoj men samtidigt lite gruvensamt - det är ju fortfarande ruskigt stort där inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0