Day four.

Det här åt jag idag.

Frukost:
En tallrik havregrynsgröt kokad tillsammans med solrosfrön. Serverad med mosad banan (istället för sylt eller dylikt) och mjölk samt två mjukmackor med rökt skinka, ost och gurka.

Lunch:
Sprödbakad fisk, potatis, skagenröra och sallad. En kopp kaffe och två kakor till efterrätt.

Fika jobbet:
En kopp kaffe, en kubb och 2-3 pepparkakor.

Middag/kvällsmat:
Makaronepudding (som jag lagade tidigare idag :)) samt en hårdbrömacka med smör och ost.


Av vad jag, och garanterat även ni, kan se så borde jag göra om lite i mina matvanor. Ändra lite tider (i alla fall ta middagen lite tidigare) och byta ut alla dessa kakor etc. mot frukt/grönsaker. Hum.. Ska försöka göra någon form av matschema antingen ikväll eller i morgon. Undrar just var Skalman fick sin mat och sovklocka ifrån, en sån skulle man fan haft alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0