Firefox.

Egentligen föredrar jag Explorer före Firefox.
Vet inte varför egentligen, dom är ju i princip lika, misstänker att det har med gammal vana att göra. Explorer är det man är van att använda och det var det man använde då man började hänga ute på nätet.

Skit samma.

Nu sitter jag med Firefox i alla fall då Explorer är fucked up, i alla fall vad gäller blogg.se


Har varit ute på byn nu ikväll, hela familjen (med undantag för Emma..:/) Kvällsöppet i butikerna med lite roliga erbjudanden, typ Landens; tag tre betala för två. Hade varit grymt om man hittat tre saker, jag hittade bara två och då fick det va. Kan ju gå dit vilken dag som helst och köpa de sakerna isf..

Sitter nu och kikar på Lyxfällan, alltid lika spännande.
Undrar just vad dom får som belöning i kvällen program för att dom betalat räkningarna. För belöning är det ju klart man ska ha, klart man ska ha nåt för att man sköter sin ekonomi.. Fy fan. Ett kok stryk?

I morgon är det jobb mellan 07-12 och därefter bär det av in till staden, skööööj!

Kommentarer
Postat av: Mariana Zackrisson

Men IDAAAA!!! Hahaha, förlåt att jag skrattar, men hur tänkte du igår egentligen? Det där med ta 3 betala för 2... Du hittade 2 saker, vilket innebär att du har fått en tredje grej helt gratis! Hade du otur när du tänkte, eller? ;o)

2010-12-17 @ 09:26:06
URL: http://emzeta80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0