GRATTIS MAMMA!

Min mamma är nog bara bäst!

Hon har nu under 12 veckor medverkat i någon form av viktminskningsgrupp. Gruppen har träffats en gång i veckan och vägt sig, peppat varandra och..ja, vad man nu kan tänkas göra på sånna ställen. Hur de nu var så var det lite utav en tävling det hela och idag skulle vinnaren koras. Vinnaren = den som gått ner mest.

Mamsen kammade hem det och kom hem några tusen rikare och med en massa plus på självförtroendet! :)
GRATTIS MAMMA!

För pengarna hon vann har hon bestämt sig för att köpa ett Nintendo WII till hela familjen, jiho säger jag! Så i morgon är det jag som kastar mig in i bilen och susar in till stan för att inhandla det :D (Tänkte då även försöka julpynta lite i lägenheten).

GRATTIS IGEN MAMMA! <3



Jag och världsens bästa mamma på pappas 50 års kalas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0