Håret!?

VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MITT HÅR!?

Försöka spara ut det och få tillbaka nån form av tjocklek på det igen eller låta Angelica få fria händer och göra nåt skoj!? (Nåt skoj för Angelica betyder något kort:))

Är ju som sugen på att klippa av det igen, raka på en sida och göra nåt snyggt/tufft. Färga det mörkt med ljusa slingor.. Aah, jag har bilden av hur jag tror att det skulle se ut i huvudet - där ser det bra ut. Frågan är bara om det skulle se lika bra ut i verkligheten och om jag verkligen är redo att raka en sida igen (tar ju så sjukt lång tid innan det växer ut, fast vem fan har bråttom..egentligen?)

KOM IGEN NU LÄSARE!
FÖRSLAG I MASSOR VILL JAG SE NU SÅ JAG HINNER GÖRA NÅT SKOJ INNAN JUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0