HUVVA!

Nu ligger jag i det där sjukligt sterila tråkiga rummet med käften uppspärrad..
Helt hjälplös.

Tandläkare.
Inte det att jag är rädd men jag tycker verkligen inte om det!
Dyrt är det dessutom..


Hur kan någon komma på att han/hon vill bli tandläkare?
Det är självklart bra att det finns folk som vill det, tro inget annat, men jag fattar inte hur man kan komma på den tanken? Titta in i folks munnar, ska de va nåt de? Det är ungefär som att komma på att man vill bli lapplisa (eller för att citera Uggla, pissfitta!), ett yrke som ingen tycker om en för. För jag har faktiskt svårt att tro att det finns nån som tycker om tandläkaren, lite hat-kärlek kanske..

Dock.
Jag lär överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0