Idag är idag..

..och i morgon är en annan dag.

Joooda, å saun äre ma da.

Seg dag idag.
Som jag igår befarade tog jag mig inte upp till nån träning i morse. Men hey, det är lugnt! Inte första gången jag sviker mig själv på det där viset, jag börjar bli van.. Sprutan gick bra och jag fällde inte en endaste liten tår, dock gjorde det rätt ont (i alla fall efteråt). En kvart i ett solarium med nya rör, hem för filmmys och frukost och sen var klockan så pass att det var dags att börja ställa sig för det stundande jobbet.

Rätt seg kväll ikväll men det är ändå roligt att vara ute i hemtjänsten. Lite variation på det hela vilket ju alltid är skoj!

I morgon är det fullspeckat schema igen. Packa för några dagar i stan. Leta fram en massa saker jag ska ha med mig in, åka till momma och kolla igenom mina julsaker, skruva ner sängen.. En massa massa saker och jag vet inte riktigt om jag var så sugen på att göra dom - egentligen. Men va fan, jag vill ju som gärna ha en säng i stan och att julpynta är ju bland det bästa jag vet sååå det ska nog gå bra! Just ja, handla en massa mat ska jag också göra i morgon..

Den där obehagliga känslan om att en förkylning är på ingående vill inte heller försvinna. Huvva, har inte tid har jag ju sagt! I morgon kväll är det minsann jag som tar mig ett långt och hett bad inne i stan. Med en massa tända ljus, en bra bok och något varmt och gott att dricka - ja, för det var jag värd!



Åh va jag kände för att sova i soffan inatt..
Tror bestämt att jag ska hämta ner mitt täcke och sova här inatt, japp så får det bli!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0