Julbak 2010.

Jag har under flera flera dagar (kanske till och med veckor) velat julbaka. Funderat varje dag på om det kanske är idag det ska ske, idag jag ska ta fram mina husmorsskills.. Men icke. Sen att mamma varit så negativt inställd till det hela har inte gjort saken bättre.

Men så idag då jag kom hem säger hon att hon tänkte börja julbaka!
What!?

Jaja, sagt och gjort.
Havreflarn och smördegskakor bistod jag med. Mamma fick dra det lite tyngre lasset och göra rullrån och plättbakelser :) Mumma!
Några sorter till sen kan banne mig julen komma!

Har även träffat söt Johanna en sväng ikväll då hon svängde in i Svensta påväg mot Klövsjö från stan. En cigg och prat hann det bli innan hon susade vidare, treeevligt! :)


I morgon är det fullspeckat schema igen.

1. Morgonpromenad, tanken är att försöka ta sig till Åsarna men hur det blir får vi se i morgon då vi undersökt temperaturen..
2. Hjälpa mamma med lite julstädning (som hon utan min vetskap planerat in).
3. Åka till stan (såvida Matte bestämt sig för att följa med mig ut) och sedan slå klackarna i taket på G3. Jag ska ha revansch från förra helgen, den här kvällen ska bli bra och jag ska va FIN - inte supa mig ful och äcklig.

Med dom orden säger jag tack och hej för mig.
Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0