Kreativt!

Höua sa kreativ och flitig man kan va bara man lägger maanken till!

Dagen idag har hittills varit mycket bra och kreativ, me like alot!
Uppstigningen i morse var inga större problem och innan sex var jag på benene. Ett smärtsamt/obehagligt besök hos tandläkaren och sen var jag påväg till staden och älskade Sophie.

Frukostdejtade på Törners där det blev god räkmacka, kaffe och en massa prat. Ut på staden en liten sväng innan vi styrde kosan mot polishuset för att fix pass. Faktiskt, tror att kortet blev rätt okej i alla fall, jag har sett värre ut.. En tur till Barnens Hus och avslutningsvis Elgiganten där S blev medlem i iPhone 4 klubben :) och jag slog på och köpte mig en Tv :) Göööött! Ska hämta underverket på fredag efter jobbet, ska bli såååå spännande! Det jag är mest nöjd över är dock inte själva Tv'n utan min charm och att jag lyckades pruta ner den 2000 :- (Säkert är det inget speciellt jag sagt eller gjort MEN jag fick den i alla fall 2 laxar billigare vilket jag är nöjd med!)




Här har vi klippet, nöjd Norling.


Nu ska jag svida om och dra iväg till Åsarna och jobba lite jag. Bra att det är lite jobb nu så dagarna går fort och det blir helg nån gång - l ä n g t a r ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0