Lallar på..

..i underställ!
Nog för att jag älskar snygga kläder men det finns nog fan inget som jag älskar så mycket som ett bekvämt underställ (får ju gärna se snyggt ut såklart :p) eller mjukisbrallor och nån skön tröja. Underbart. Tighta jeans och åtsittande klänningar i all sin glans men det går absolut inte upp emot ett underställ!

Drygt 30 minuter efter att jag anlänt till jobbet igår fick jag förfrågan om att jobba natten också. Lätt, allt för att slippa drygpass från 07 till 16.30 Sagt och gjort, då resten av kvällspersonalen gick hem vid nio fortsatte jag och slutade inte förrän 07.15 i morse. Bör dock tilläggas att jag emellanåt inatt varit så trött så jag trott att jag skulle kräkas :/ Men men, det gick bra och jag var en väldigt glad tjej då jag fick krypa ner i sängen i morse vid 8.


Idag då skulle ju jag egentligen fått mina pengar från försäkringskassan.
Tror ni dom kommit!?
Tror ni jag är förbannad!?

För deras jävla skull är det bäst att slantan dyker upp i morgon - ANNARS!

Nä, nu ska jag gå ut en sväng i hopp om att bli av med bakiskänslan (en bieffekt som ofta uppstår då jag sovit för lite..)
Återkommer igen senare.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, så du får inte heller dina pengar när du ska? :P

Jag fick som tur var dom på rätt dag den här gången! Men det var första gången på flera månader!!

2010-12-17 @ 01:33:46
URL: http://angelicamartebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0