Löjligt skoj!


Alltså, löjligt roligt det är då Super Mario  WII!
Man blir som barn på nytt, dock har jag lite svårt för att spela själv, blir lätt så sjukt nevös och stressad :p

Måste helt enkelt köpa mig ett sånt spela jag med, blir bra tidsfördriv det för mig i staden - då jag väl kan bo där mer än jag gör nu.. Dock ska jag in i morgon, fast inte för att föra nåt roligt, nix. Jag och Sophie ska kirra pass så vi kommer in i chippland då det är dags :) Sen ska jag även till tandläkaren i morgon.. HUVVA!



Nä, nu ska vi se om Anna Anka kan hjälpa kvällens tjockis.
So long.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Slå en signal näru e i stan så kan vi ses en sek :)

2010-12-14 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0