Nu är det nog min tur..

..känns som att det kan vara min tur att bli sjuk nu.
Absolut inget jag känner att jag har varken tid eller lust med.

Fryser och känner mig allmänt risig.
Hoppas en god natts sömn kan råda bot på det - annars!!


Förresten!
Idag är det en vecka sedan jag tog den sista snusen. Känns bra att jag inte snusat men fortfarande vet jag inte om det är 'the right thing'.. (Jaa jag är störd!) Dock måste jag medge att jag tagit nån cigg då och då. Inte för att jag känt att jag behövt, mer för att jag är dum och kanske varit liiiite sugen, men bara lite. I alla fall, varje gång jag rökt har jag fått en sjuuuuk nickokick! Och då menar jag verkligen SJUK! Förra veckan till exempel så skulle jag röka en halv cigg. Då jag precis var utanför bolaget kände jag hur benen började skaka och huvudet snurra. I ren förtvivlan springer jag in på bolaget och slänger mig ner i första bästa stol - huvva!

Man tycker ju att min kropp, efter en herrans massa år av nikotinkonsumtion, borde vara van men icke.. Citatet 'it was a hell of a ride' passar ypperligt in under dessa stunder, haha.


I morgon är det dags för mig att få min första twinrix spruta. Usch, jag hatar nålar, blä! Men det är ju för den goda sakens skull och jag är ju faktiskt en stor kicka nu så jag tror nog att jag överlever (!?) Den ska jag få klockan tio och innan dess var tanken att jag skulle ha hunnit träna lite också här hemma på crosstrainern och pilatesbollen. Be till gud ni också att jag tar mig upp med samma motivation som jag besitter idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0