Panik.

Lite småpanik har jag faktiskt inför morgondagen..

1. Jag ska till tandläkaren okristligt tidigt (07.40)
2. Jag och Sophie ska ha frukostdate (frukost = före klockan 11, enligt mig)
3. Passkort skall tas och pass beställas.

På första punkten; Jag har en tendens att znooza, även de gånger jag vet att jag måste gå upp. En dålig ovana jag har och som många gånger resulterat i lite sena ankomster eller möjligen en ankomst med andan i halsen..

På andra punkten; MYS med frukostdate! Hoppas bara punkt ett genomförs smärtfritt, både före och efter tandläkarbesöket. Tar jag mig upp i den tid jag vill hinner jag ställa mig i ordning innan 07.40 och kan därmed susa till staden i mycket bra tid, håll tummarna då!

På tredje punken; Hatar att ta kort. Hatar att ta 'viktiga' kort då jag aldrig lyckas se normal ut på dessa. Och ett pass är ju något man får dras med ett gäng år innan det är dags att förnya det och då vill man ju såklart se bra ut på kortet! Vi får be till de högre makterna att både hår och makeup samarbetar i morgon - ANNARS!


Tur att jag ska avsluta dagen på Treklövern med ett arbetspass mellan 16-21. Där brukar det mesta vara som det alltid är vilket är bra då man vill varva ner. Är det däremot en kväll då man kan fundera över om de äldre går på speed eller nåt annat uppåttjack lär jag inte kunna varva ner förrän nån gång till helgen.

..men näääärå, det ska nog gå bra!
Alltihopa. :)
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0