Undrar varför..

..inte jag använder mig av funktionen att tidsinställa inläggen.
Alltså egentligen!?

Min vision är ju att skriva minst ett inlägg varje dag, behöver inte handla om nåt speciellt men ja, ett inlägg varje dag. Det borde ju inte vara så svårt kan man tycka eftersom jag, i regel, sitter vid datorn minst en gång om dagen. Dock är det inte alltid man hinner eller har någon direkt lust till att dela med sig av något. Därför vore det ju rätt smidigt att tidsinställa inläggen.. Hum, kanske ska börja med det?

Helgen har i alla fall varit bra.
Jobbade till kvart över två i lördags och åkte efter det till Rätan. Bastu med Kristoffer, Benny och Robert. Fix hemma på flickrummet och sedan iväg till Klövsjö för lite förfest och senare Vemdalen ock Huskey. Tror att jag hade skoj på Huskey, det känns så. MEN jag vet inte.. En dålig fylla men en, mest troligt, bra kväll i övrigt.

Gör om, gör rätt till nästa gång!
Japp.

Blev huskut glad idag då jag ringde försäkringskassan för att ta reda på när min utbetalning från dem kommer att ske. På torsdag, okej. Att det dessutom var ett femsiffrigt belopp, och nån tusenlapp mer än jag räknat på, är bara ett enormt stort plus!

42 dagar kvar idag - Oh YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0