Duktigt Norling.

GUD va duktig jag är på att uppdatera..

Har inte varit i rätt mode och då går det bara inte att skriva. Ska dock försöka samla inspiration nu och ge er regelbunden uppdatering. Trist för mig att jag har tystnadsplikt på båda mina arbeten annars hade det sannerligen funnits mycket mer att skriva om här. Men som sagt, tystnadsplikt..

Knatar i alla fall på bra på glasbanken och det tror jag att mina kollegor också tycker. Var lite skakis där i kassan första dagen men det lossnade rätt snabbt och nu går det som en dans! :)

Helgen som var spenderades i goda vänners lag på Svensta marknad! En sjuhelvetes bra helg rent ut sagt med många goda skratt, tokiga diskussioner, alltför många minnesluckor, blåmärken över hela kroppen, dans, blått nagellack, träningsvärk i hela kroppen med mera med mera. Allt vad en rektun påskhelg ska innehålla kort sammanfattat! :)

Igår var jag och mister på bio. Kikade på Beck - Levande begravd. Riktigt bra tyckte jag även om jag vid ett flertal tillfällen skrek rakt ut för att jag spratt med.. Haha, mitt sällskap skämdes en aning över mig tror jag :p Mysigt som få var det i alla fall - tack fina du för det!

Har by the way några problem..

- Min partykamera, my partner in crime.. Ja, min kamera har helt gett upp och lär aldrig mer kunna följa med på fest. Jag behöver därför lite illvasst en ny. Helst en system och en 'vanlig'.
- Nästa onsdag åker jag till Göteborg och blir borta tills på söndag. Perfekt var min spontana tanke då det är löningshelg - INTE perfekt att jag får lön från kommun = den 27:e.
- Har helt kommit av mig med träningen, var säkert en månad sedan jag gjorde nåt vettigt..
- Mitt feströkande har övergått till en något mer regelbunden vana.

Ska försöka pricka av dessa punkter eftersom och hitta lösningar, tror dock att jag ska prioritera punkt nummer 3 till att börja med. Vore dock kanske smartast att göra det i samband med nummer 4?

Jaja, nu är jag off för lite trevligt umgänge med folket söder om Svenstavik.
Heeejråå!

'Det gör inget om man sjunger fel, bara man har kul!'

Kommentarer
Postat av: Mariana Zackrisson

Jag har en systemare till salu!

2010-07-15 @ 21:50:48
URL: http://emzeta80.blogg.se/
Postat av: Ida

Intressant! :)



Modell och pris?

2010-07-16 @ 18:30:47
URL: http://norlingida.blogg.se/
Postat av: Mariana Zackrisson

Sony CyberShot DSC-H50. Pris vet jag inte riktigt. Har den ute på Tradera nu, auktionen går ut i kväll. Har fått 2 bud, men ingen som har kommit upp i reservationspriset.

2010-07-17 @ 08:54:10
URL: http://emzeta80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0