If you be my bodyguard.

(Rubriken syftar på att just den låten 'Call me Al' med Paul Simon spelas på radion just nu).

Som jag misstänkte gick arbetspasset på Treklövern igår fort - danke schön för det! Plockade upp mister och susade vidare i spöregnet mot Rätan. Beställde pizza på wärds som åts hemma innan det var dags att sopa mattan med de andra i plump! 'När lammen tystnar' fick avsluta kvällen.

Dagen har till största del bestått av en massa ätande som det känns.

- Frukost då vi klivit upp.
- Åkte till Handsjön där det var sommarfest idag, köpte mig en fotlänk och fikade.
- Hem till Rätan för lite mer kortspel och hemmgjorda hamburgare.
- Blev bjuden av Lars-Olov på fika uppe i Böle där det i helgen varit loppis.

..som ni ser, en massa fika/mat.

Nu är jag åter i Svenstavik och är precis påväg att gå och lägga mig och göra ett besök i Orange County - som jag saknat mina vänner där! ;)

'Är du rädd? Jag håller dig i handen, för du, du du du du gör min dag. Du finns i varje steg varje andetag. Medan vi faller ner vi håller oss kvar. Men vi kan ge det mer, du gör min dag'
/ Petter ft. Magnus Carlsson - Gör min dag.

Jag hjärta Dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0