Let's do it again!

Gårdagen var enormt skoj!
Underbara älskade stråk! :)

Den dag jag blir rik ska jag köpa Östersund (och i och med det stråket) och då ska jag bara spela bra musik i alla tält och folket ska få dansa var dom vill; baren, borden, bänkarna - you name it!
Tills vidare får vi göra det bästa av situationen och ha überskoj och lyssna på vakterna.

Förresten, igår var det TREDJE gången (sen i fredags) som jag fick höra att jag var lik Pink! Det tar jag faktiskt som en komplimang, hon är ju snygg! ;)

Sophie övergav oss ikväll för en tur på Statens Järnvägar, dåligt tycker vi men vafan, hu e tebaks i möra ijann! :D Nu ska jag kuta genom vattenstrålen och sedan invänta Nickepop!
Howdy!

Kommentarer
Postat av: Marängen

Ryktet sa att du hade en egen liten show på Marite under Patriks combo!!!:)

2010-07-29 @ 22:04:41
URL: http://marinaballerina.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, måste säga att ryktet talar sanning :p Dock har jag inte fått höra om jag var bra eller dålig..?

2010-08-06 @ 02:19:39
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0