Slut.

Så var årets upplaga av stråket över (i alla fall för min del) då jag arbetar resten av helgen - både dag och natt. Haft tre underbara dagar med underbart folk, god alkohol, bra musik, många skratt, en del roliga bilder MED MERA!

Längtar redan till nästa år. Dock tror jag inte att levern och min kropp i övrigt gör det. Man blir som rätt seg av att gå all in tre dagar i sträck! Meeeen, det är det alla gånger värt!

Funderar nu på att gå och lägga mig och kika på film. Trist nog är det enda jag vill se O.C. och jag har inga fler avsnitt att kika på än. Nedladdningen har liksom stannat upp på 93%. Irriterande. En annan sak som också är irriterande är att av 24 avsnitt (som det är på andra säsongen) så är det bara avsnitt 5-10 som är klara. VARFÖR laddas det inte ner i 'ordning' för!? Alltså, först avsnitt ett, sen två, tre.. Jaa ni fattar. Då hade ju jag kunnat kika nu!

Well well.
Ska åtminstone ta mig nåt att äta nu.
So long.


Förresten, på lördag spelar Tomas Ledin i Rätan.
Hur grymt är det inte att han gör sin enda spelning för sommaren där!?
Apgrymt om ni frågar mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0