Solsken!

Även idag skiner solen (dock inte lika som igår), jisses, börjar nästan känna sig lite bortskämd!
Sitter just nu i skrivandets stund och funderar på vad man ska göra idag, en dag i båthamn kanske.. Vore ju som gött de!

Syster ringde och väckte mig förut och berättade att hon nu har hoppat fallskärm!
Riktigt imponerad av henne (och moster med för den delen som också hoppade), fattar inte hur man vågar!? Egentligen skulle jag också vilja göra det bara för att det vore så grymt, men samtidigt känner jag att 'hellre döden' då jag är så enormt jävla höjdrädd. Då Emma berättade hur det var precis innan de slängde sig ur planet kände jag nästan paniken stiga inom mig, och då låg jag ändå i sängen.. Hur skulle det bli om det var på riktigt?!

Har kommit på att jag fick de värsta rädslorna man kan ha..

- Höjder.
- De flesta former av insekter + fladdermöss och sniglar.
- Vatten (fast egentligen kanske inte, men jag är då ingen större badfantast).

Dessa tre ovanstående saker är ju väldigt svåra att undvika, framförallt nummer två. Mitt liv hade garanterat varit mycket enklare om jag bara kunnat låta bli att vara rädd för dessa saker - garanterat, jag vill tro det!

Förresten, jag vill ha en systemkamera!
Helst nyss!
Var in och kikade på en häromdan, kärlek kallas det.. Hum. Nån som känner att plånboken skäver lite för mycket på grund av för mycket dollars så finns jag till förfogande att hjälpa till!

Nu - bikini on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0