Storfeskarn.

Gårdagen fisketur var riktigt mysig och innehöll; det bästa sällskapet, enorma mängder mygg/småsve, god mat och svårtänd eld. Vad fisketuren däremot inte innehöll var fiskelycka.. Dock fiskade jag inget, överlät det till karln i sällskapet.


Mitt ute i ingenstans (vägen mellan Skålan och Börtnan) ser vi denna, något tilltygade, bil.


Vid en återvinning hade de till och med hängt upp påsar med ex. en plastflaska i så man helt säkert skulle förstå vad man skulle slänga var.


Pelle hade förberett fiskelådan.


Har enormt svårt att tro att det skulle bli en prins av något dylikt så jag struntade i att pussa den.


Storfiskarn ;)


Lite fusk att använda, vad det nu heter, för att göra eld..

Har gjort ett pass på bolaget och förbereder mig nu för nästa på Treklövern där jag ska vara till klockan nio. Var kanske inte såååå frestad på det men jag misstänker (läs hoppas) att det kommer att gå fort! Efter arbetet bär det av till södern, Rätan för lite umgänge med la familia där - nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0