Tralala :)

Ibland är livet bara för underbart alltså!
Idag är en såndär bra dag som man aldrig vill ska ta slut :)

- Att vakna upp bredvid det finaste kan ju inte ge en bättre start på dagen.
- Var i behov av tröjor, åkte in till staden och fick med mig tre stycken hem (rea fynd alla tre!)
- Lyxmys med enormt god mat, lite vin, yatzy spel och film tillsammans med finast.

Just love it!

Vad beträffar maten så måste jag faktiskt ge mig själv lite creds!
Romantiker och upp över öronen kär som jag är tänkte jag till lite extra denna gång..
Beställde en 'festplanka' (kött) på Ica och handlade lite annat gott till det; lufttorkad skinka, kräftstjärtar, några goda ostar, lite kex, fyllde ut potatissalladen med rödlök och äpple samt jordgubbar och grädde till efterrätt!

Jag kan bara jag vill! ;)


Förresten det, min dator har blivit knäpp..
Den har, i princip, ända sedan jag köpte den hållt på och jävlats med mig. Skärmen har blivit grå om man vinklat den lite (framförallt då man vinklat den framåt) och man har måsta startat om den, ibland en massa gånger innan det varit bra. Den kan även ha blivit grå bara av att ha stått stilla på ett bord.. Mysko och framförallt enormt irriterande! Så igår då vi skulle kolla på film ifrån den blev den, i vanlig ordning, grå för att jag vinklade skärmen.. Drog några väl valda och ursäktade mr. P min knäppa dator med orden 'den brukar hålla på såhär men rättar oftast till sig efter lite lirkande'. Han tog då upp datorn och gjorde, vad jag såg, ingenting.. (inget meckande med den i alla fall). Typ tittade på den. NU kan man vinkla skärmen fram och tillbaka hur mycket man vill, man kan stänga av den och starta den och fortfarande ha en riktig bild!! O T R O L I G T ! Misstänker att Pelle måste trott att jag hittat på allt för honom. Haha, jaa teknikens under. Jag är glad i alla fall, nu känns det ju nästan som att jag har en ny dator igen! Får tacka dig Pelle och dina magic fingers :)

Nu ska jag krypa iväg till sängen och ta itu med mitt nyinköpta korsord innan ögonlocken faller igen.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0