Aaah.

Träningsvärken från helvetet har letat sig in i, ja jag tror ta mig fan att det är i hela min kropp.. Ryggen är så sjukt öm, framförallt nere i svanken. Insåg igår på rodden att jag har noll och ingenting som kan liknas vid ryggmuskler. Skulle göra nån form av sit ups på maskinen och jag tog mig fan inte ner, eller jo förresten, jag tog mig ner men nätt och jämt upp. :/ Blir nog till att låna mammas pilatesboll och se till att ge baksidan lite träning.

Sen var det ju det här med att cykla till Åsana också.
Till att börja med så var det ju det där med träningsvärken.. Sen blåser det och en hel hop av mörka måln har infunnit sig på himlen.. Kanske får nöja mig med en promenad idag innan jobbet. Många bäckar små :)

Jag blev förresten en riktig gladis igår då jag gått och lagt mig - just because of Him ;)

Ma raukes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0