Ausan.

Har avverkt 7 timmar i Åsarna nu, började två och slutade nio. Jisses, jag hade verkligen glömt bort hur mysigt det faktiskt kan vara att jobba med äldre! Dom e ju sa goo! :)

Då jag inte orkade cykla dit idag på grund av den tidigare nämnda 'träningsvärken från helvetet' kom mamma och hämtade mig klockan nio - tack mami! Åkte upp till mormor dit Elin, Sofie och Fredrik. Lite fika och prat med dom och sen hem..

Jisses va trött jag blev. Hade tänkt ta upp något ämne nu och skriva om men tror faktiskt inte att jag orkar. Det får bli ett trist 'idag har jag' inlägg. Sorry men ni får nöja er med det tills vidare. Nu blir det sängen och boken. Jobba i morgon igen, sju till tolv och sedan åka in till stan och fira Karin som tar examen :)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0