Bobis bygger..

'Du måste gå upp nu Ida'
Det var vad jag vaknade till i morse, sötaste Marcus kom in i rummet och var bara allmänt söt, dock ville han absolut inte mysa.. Som vanligt :p

Haha, kom att tänka på en rolig sak mamma berättade förut att William sagt.
Det hela handlade om att William ska börja i förskolan till hösten, mamma hade varit på något möte där det gavs ut lite info, bla. vilka som skulle gå med vilka etc. W's bästa kompis Hugo och han kom dessvärre inte i samma grupp (men de kommer att tillhöra samma klass, de är 30 (?) st barn som börjar förskolan till hösten i Svenstavik och i och med det blir de uppdelade i tre mindre grupper).

Mamma; 'Men William, du och Hugo kommer inte att gå i samma grupp. Ni kommer ju vara i samma klass men inte i samma grupp.

William; 'Men mamma, huvudsaken är väl att jag ändå får gå i skolan!?'

Haha, då ser man fram emot att börja skolan! W trodde ju att i och med att han fyllde sex skulle han få börja. Ni kan ju gissa besvikelsen då han insåg att så icke var fallet.

Nu ska jag ställa mig i ordning och sedan ta med mig Marcus på en liten tripp. Först Dollar och sedan Brånan för fika och senare även middag, nice!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är med och tävlar om ett diskset på MIKA design (http://blogg.mikadesign.se/). Gör det du också :)

2010-06-22 @ 22:56:40
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0