GLAD MIDSOMMAR!

Tänkt att vi redan kommit till midsommar!
Helt sjuuuukt va tiden går fort alltså, känns ju inte som att det var så länge sen jag kom hit. Måste väl säga som alla andra, nu vänder det igen och blir mörkare. Höua, får hoppas att vändningen även medför lite värme.

Riktigt fin dag igår måste jag säga, hääärlisch!
Jobbade mellan 07-16 igår och det var så mysigt att de äldre godingarna sitta ute och fika i solen! Hoppas innerligt på fler soliga dagar så de får komma ut lite oftare, dom tycker ju det är så härligt.

Efter jobbet tog jag och mamma oss en cykeltur ner på byn, Landens, Ica och glasbanken fick sig ett besök :) Hem för lite vattenkrig med Jon och Marcus, middag i form av grillad kyckling, potatissallad, grillade majskolvar och fetaost sallad, ner till ån med W och M för att fånga lite grodyngel (ca 300 st!) och sedan chill på baksidan med mamma, Bengt och myggen - wonderbar!

Men på tal om mygg.
Det är verkligen något man från år till år förtränger.. Man liksom glömmer bort att de finns! Sen när man sitter ute en varm sommarkväll blir man ständigt påmind om dessa irritationsmoment som kan reta gallfeber på en. Hoppas verkligen att mamma och Bengan gör slag i saken och köper en 'mygguppfångare' eller vad det hette, den lät väldigt effektiv i alla fall!

Nu har jag just ätit frukost och betalat räkningarna, fint midsommar nöje.
Hopp in i duschen med mig nu, packa lite och sedan dra till Rätan där kvällen ska spenderas med släkt och vänner :)

G L A D M I D S O M M A R P Å E R A L L A !

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också ägnat dagen med att betala räkningar, mindre kul!

2010-06-25 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0