Men ge mig!

Min kropp är i enormt stort behov av D-vitamin nu!
Försöker kompensera upp solens osynlighet med en massa tid i solariet men det räcker liksom inte. Dessutom betvivlar jag starkt att rören i ett solarie ger ifrån sig några vitaminer alls.. Nä, nu är det banne mig på tiden att det gula klotet i skyn visar sig lite!

Har legat och kikat runt på resor nu ikväll. Jisses va sugen man blir! En vecka skulle räcka långt, det skulle jag leva länge på. Var spelar absolut ingen roll men ett litet önskemål är att det ska vara ett hotell med 'all inclusive' - vore fin fint det!

Var just in på yr.no och kikade, ingen vidare uppiggande syn..

Måndag; Delvis mulet - 12 grader varmt.
Tisdag; Delvis mulet - 14 grader varmt.
Onsdag; Mulet - 19 grader varmt.

Man kan ju försöka se det från den ljusa sidan, att det blir varmare men åter - VAR ÄR SOLEN!?
Blir så irriterad då man pratar med folket i Götet och får höra att det är klarblå himmel och skit varmt.. Japp!

Jaja, det lär väl komma hit också..får man hoppas!
Dock misstänker jag att värmen kommer att komma (om den nu kommer) ungefär samtidigt som jag går på mitt monsterschema på jobbet. Skulle inte bli förvånad, inte det minsta. Har jag rätt i det vet jag då en som rätt omgående kommer att boka en resa - själv eller med sällskap, jag ska åka!

-

Annars då?
Jo, har varit ute på en fin ridtur tillsammans med Ulla idag. Lemon har verkligen blivit helt underbar! Lär bli en hel del ridning i sommar som det känns, skoj! :) Ska försöka få med mig mister mister på en ridtur också, vore mys! Näe, en film på dehenne så kanske man somnar in.

Sleep tight. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0